لطفاً منتظر بمانید ...

برخی از ویژگی های جالب بازاریابی پیامک

  • سه شنبه 30 دی 1393
  • وبلاگ
  • بدون دیدگاه

گسترده بودن تعداد مخاطبان

بیشتر مشتریان شما دارای تلفن همراه هستند. در واقع، می توان گفت که تمامی آن ها تلفن همراه دارند. بیشتر مردم در طول روز، همواره گوشی موبایلشان را با خود به همراه دارند. بنابراین شما به عنوان یک صاحب کار متوجه خواهید شد که چه پتانسیل بالقوه بالایی برای بازاریابی در اختیار دارید. امکان دسترسی به مشتریان تنها با یک کلیک، مسلما توانایی بسیار قدرتمندی است.

 

شخصی سازی و هدفمندی

تخفیف ها و مزایایی که از طریق پیامک ارسال می نمایید، مستقیما به دست مشتریانتان خواهند رسید. همچنین، به جای اینکه تبلیغات شما به صورت رندوم انجام شود، پیشنهاداتتان مستقیما به دست کسانی می رسد که مشتری شما هستند و می خواهند که اخبار مربوط به کسب و کار شما را در هر زمان و مکانی دنبال کنند. مطمئنا این روش از تبلیغات بسیار موثرتر از چاپ تبلیغات در روزنامه و دیگر رسانه ها می باشد.

 

مقرون به صرفه بودن

بیشتر تجارت های کوچک که از بازاریابی پیامک استفاده می کنند، ماهانه کم تر از 50,000 تومان جهت تبلیغات خود هزینه می کنند. این هزینه ی کم و مقرون به صرفه بودن یکی از دلایل اصلی محبوبیت بازاریابی پیامک نسبت به دیگر شیوه های تبلیغات می باشد. اگر شما صاحب کاری هستید که تا به حال از سامانه ارسال پیامک برای تبلیغات استفاده نکرده اید، مطمئنا این واقعیت نظر شما را جلب خواهد نمود.

 

سود دهی بسیار بالا

با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، بهتر است میزان فروشی را که از طریق بازاریابی پیامک به دست آورده اید با میزان فروشی که از دیگر روش های تبلیغاتی کسب کرده اید مقایسه کنید. مطمئنا متوجه خواهید شد که میزان سود دهی پیامک های تبلیغاتی چقدر بیشتر است. تنها کافیست که مقدار هزینه ای که صرف ارسال پیامک ها کرده اید را با مقدار هزینه ی انجام شده برای هر شیوه تبلیغاتی دیگرتان مقایسه کنید.

 

سرعت بالا

ممکن است در یک روز کاری تعداد مشتریان شما کم شده باشد . هیچ روش بازاریابی دیگری این امکان را به شما نمی دهد که تنها با یک کلیک مشتریان را به سمت شما سرازیر کنید. اگر شما صاحب یک رستوران هستید و روز کم مشتری را سپری می کنید تنها کافیست که یک تخفیف یا پیشنهاد فوق العاده ای را برای مشتریانتان پیامک کنید تا میزان تاثیر آنرا مشاهده کنید.

 

مشاهده 100% پیامک های تبلیغاتی

95% از پیامک های تبلیغاتی ظرف 5 دقیقه ابتدایی از ارسال خوانده خواهند شد. هیچ نوع شیوه ی تبلیغاتی دیگری، چنین نفوذ و تاثیرگذاری را ندارد.

 

میزان خرید بسیار زیاد

می توان گفت به طور میانگین، تقریبا 40% از کوپن های تخفیفی ارسال شده از طریق پیامک، مورد استفاده قرار می گیرد. این میزان از خرید در مقایسه با بازاریابی خیابانی، رادیویی و روزنامه ای بسیار شگفت انگیز است. اما چرا؟ به این دلیل که همه ی افراد پیامک شما را در طی چند ثانیه دریافت می کنند و مطمئنا پیامک شما به اشخاصی ارسال می شوند که تمایل به استفاده از خدمات و محصولات شما را دارند و در نهایت اینکه پیامک های شما می توانند از پیش زمانبندی شوند تا در زمان معین به دست مشتریانتان برسند.

 



دیدگاهی ثبت نشده، اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید